Frakt & returer
FRAKT
Vi erbjuder gratis spårbar frakt på alla våra beställningar!
När en beställning har gjorts kommer vårt team att noggrant samla in dina föremål från molnen och paketera dem med kramar och kärlek, så vänligen räkna med upp till 48 timmar för vårt team att plocka och packa din beställning.
Ditt paket skickas sedan försiktigt via våra fraktleverantörer, vilket tar 5-14 dagar.
Du får alltid en automatisk orderbekräftelse 5-10 minuter efter att beställningen har gjorts, samt ett e-postmeddelande med leveransinformation när paketet har skickats. Om du inte hittar det i din inkorg, dubbelkolla skräppostmappen eller andra mappar än din primära inkorg.
Om leveransförseningar uppstår på grund av omständigheter utanför vår kontroll, såsom en pågående global pandemi, kurirens höga paketvolym eller force majeure, vänligen notera att vi inte ansvarar för eventuella förseningar i paketen.
Vänta upp till 20 arbetsdagar innan du kontaktar kundtjänst om en saknad beställning.
RETURER
Vi accepterar returer inom 30 dagar från leveransdatum. För att vara berättigad till en retur måste du dock se till att paketet är i originalskick. För att göra en retur, kontakta oss via kontaktformuläret eller på info@minmio.se så hjälper vi dig med returprocessen.
Vänligen returnera produkten till den adress som vi kommer att tillhandahålla. Vi rekommenderar också att du skickar tillbaka den med spårbar frakt, eftersom vi inte är ansvariga för eventuella förlorade paket eller eventuella fel som gjorts av leveransföretaget. När vi har mottagit produkten kommer en fullständig återbetalning att utfärdas. Men kom ihåg du som kund står för returfrakt (om produkten är felaktig/sönder behöver du inte betala returfrakt)
OBS: Du är ansvarig för eventuella kostnader som kan uppstå som en del av returen. Kostnader i samband med returen återbetalas inte.
AVBESTÄLLNING/ÄNDRING AV ORDER
Om det har uppstått ett fel i beställningen och du vill avbryta eller ändra din beställning, vänligen kontakta oss på info@minmio.se. Om ditt paket redan har skickats är det inte möjligt att ändra/avboka beställningen. Tyvärr kan vi aldrig garantera att vi kan ändra/avbeställa din beställning i tid.
FÖRLORADE ELLER SKADADE PAKET
Om ditt paket har kommit bort eller skadats under transporten erbjuder vi oss att skicka en kostnadsfri ersättning. Vänligen kontakta oss på info@minmio.se. Vi ansvarar dock inte för fel som gjorts av kunden som t.ex. att lägga till felaktig leveransadress eller inte upphämtat paket från postombud.
KONTAKT
info@minmio.se alternativt kontaktformuläret som du hittar här.
Integritetspolicy: https://minmio.se/sv/pages/integritetspolicy
Frakt & returer: https://minmio.se/sv/pages/frakt-returer
Återbetalningspolicy: https://minmio.se/sv/pages/aterbetalningspolicy
Betalningsmetoder: https://minmio.se/sv/pages/betalningsmetoder