100% kundnöjdhet
Alltid 30-dagars returrätt!
10.000+ nöjda kunder!
100% kundnöjdhet
Alltid 30-dagars returrätt!
10.000+ nöjda kunder!
100% kundnöjdhet
Alltid 30-dagars returrätt!
10.000+ nöjda kunder!
100% kundnöjdhet
Alltid 30-dagars returrätt!
10.000+ nöjda kunder!
100% kundnöjdhet
Alltid 30-dagars returrätt!
10.000+ nöjda kunder!
100% kundnöjdhet
Alltid 30-dagars returrätt!
10.000+ nöjda kunder!
100% kundnöjdhet
Alltid 30-dagars returrätt!
10.000+ nöjda kunder!
100% kundnöjdhet
Alltid 30-dagars returrätt!
10.000+ nöjda kunder!
100% kundnöjdhet
Alltid 30-dagars returrätt!
10.000+ nöjda kunder!
100% kundnöjdhet
Alltid 30-dagars returrätt!
10.000+ nöjda kunder!
100% kundnöjdhet
Alltid 30-dagars returrätt!
10.000+ nöjda kunder!
100% kundnöjdhet
Alltid 30-dagars returrätt!
10.000+ nöjda kunder!
Varför våra kunder väljer oss
Innehåll som kan döljas
Vad har ni för leveranstid?
Vad har ni för leveranstid?
Vi packar och skickar din order inom 3 dagar, därefter har vi en leveranstid mellan 6-13 dagar.
Får jag returrätt?
Får jag returrätt?
Självklart får du returrätt! Vår största prioritet är att alla våra kunder ska vara väldigt nöjda med sitt köp. Därför erbjuder vi 30 dagars returrätt på alla köp hos oss.
Vill du returnera en produkt och få 100% återbetalning? Skriv ordernummer och namn i meddelandet för snabbare hantering.
Kan jag kontakta mig om jag har frågor?
Kan jag kontakta mig om jag har frågor?
Absolut, vi har lagt stora resurser på en världsklassig kundtjänst så att du alltid ska ha någon att tala med om du har ytterliggare frågor.
Vi har öppet mellan 08:00-17:00 alla vardagar.
Skicka ett mail till oss här.
Vi svarar oftast samma dag, senast dagen efter.
Jag vill returnera en produkt, hur gör jag?
Jag vill returnera en produkt, hur gör jag?
Om du av någon anledning vill returnera din produkt, var god kontakta oss innan du kontaktar din bank, Klarna eller PayPal.
Maila oss på info@minmio.se med ditt ordernummer och namn, och vad ditt ärende gäller så svarar vi inom 1-2 arbetsdagar.
Vår svensktalande kundsupport kommer se till att du blir nöjd, garanterat.
Jag har fått en felaktig produkt, vad gör jag nu?
Jag har fått en felaktig produkt, vad gör jag nu?
Om du har fått en felaktig produkt så ber vi om att det kommer självklart att sätta den utan kostnad.
Kontakta vår kundsupport innan du kontaktar din bank, Klarna eller PayPal, vi kommer att göra allt för att du ska bli nöjd.
Var god inkludera namn, ordernummer och även bild på produkten om det är möjligt för lättare & snabbare hantering.